Субота, 27.04.2024, 08:58
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Альтернативні підходи до вирішення питання оцінювання ч.2 | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Друзі сайту
Сайт школи І ст.
Сайт СЗШ  № 8
  • Сайт Бігус І.М.
    Сайт Кравчук Г.Т. 
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Інклюзивна освіта. Дистанційне навчання

    Конкретні приклади методів і форм оцінювання

    Оцінювання знань

    Ця форма оцінювання дає можливість оцінити знання учнів під час виконання ними будь-яких завдань і підпорядкована 12-бальній системі.

    10—12 балів

    - Усі важливі поняття, теми, ідеї старанно відібрано, їм дано визначення й описи.

    - Головні факти описано докладно.

    - Фактичних неточностей немає.

    7—9 балів

    - Більшість ключових понять, тем, ідей відібрано, дамо їм визначення й описано.

    - Більшість головних фактів достатньо і добре описано.

    - Є невеличкі фактичні неточності.

    4-6 балів

    - Близько половини ключових понять, тем, ідей відібрано й описано.

    - Включено близько половини фактів, що є основними у вирішенні завдання.

    - Половина інформації правильна, інша - помилкова, неточна або відсутня.

    1-3 бали

    - Відібрано, визначено й описано незначну кількість ключових понять, тем, ідей.

    - Факти, що є основними у вирішенні завдання, не включено або включено недостатньо.

    - В основному інформація помилкова, неточна або не стосується питання.

    Оцінювання навичок мислення

    Оцінювання навичок мислення дає можливість оцінити в учнів уміння пояснювати, аналізувати, застосовувати, оцінювати і синтезувати інформацію. Це, зокрема, вміння виділяти головне, порівнювати, визначати потрібну інформацію, запитувати, розповідати про проблему, бачити необ'єктивні судження, відділяти помилкову інформацію від правильної, виявляти і встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, робити висновки і перевіряти їх на практиці, знаходи варіанти правильних рішень. Навички мислення можна оцінити за такими критеріями.

    10-12 балів

    - Учень відбирає і логічно організовує всі відомості, що стосуються питання.

    - Користується всіма відповідними навичками мислення.

    - Робить поінформовані висновки, опираючись на дані.

    7-9 балів

    - Учень відбирає і логічно організовує більшість відомостей, що стосуються питання.

    - На достатньому рівні використовує відповідні навички мислення.

    - Робить поінформовані висновки, опираючись на дані.

    4 - 6 балів

    - Учень відбирає і логічно організовує половину відомостей, що стосуються питання.

    - Детально використовує не всі навички мислення.

    - Робить неповні висновки, опираючись на відомості.

    1-3 бали

    - Учень відбирає і логічно організовує малу кількість інформації, що стосується питання.

    - Використовує навички мислення нечітко і неправильно.

    - Робить неточні висновки, опираючись на відомості, або вони відсутні зовсім.

    Оцінювання навичок презентації своїх думок

    Така форма оцінювання дає змогу оцінити навички учнів висловлювати свої думки в усній чи письмовій формі. Вони є частиною навичок спілкування. Перш ніж використовувати таку форму оцінювання, вчитель повинен чітко визначити норми проведення представлення результатів роботи.

    10-12 балів

    - Усі ідеї подано так, що вони демонструють глибокі знання учня про предмет і здатність мислити логічно. - Тему презентації чітко визначено і добре розроблено.

    - Презентація має відповідну структуру, її добре організовано.

    - Дотриманню усіх прийнятих норм проведення презентації.

    7-9 балів

    - Більшість ідей презентації представлено так, що вони виявляють глибокі знання учня про предмет і здатність мислити логічно.

    - Тему презентації чітко визначено і добре розроблено, але простежуються незначні логічні порушення в розповіді.

    - Презентація має відповідну структуру, її добре організовано.

    - Виконані більшість прийнятих норм проведення презентації.

    4-6 балів

    - Майже половину ідей презентації подано так, що вони виявляють глибокі знання учня про предмет. - Тему презентації визначено нечітко і її розроблено недостатньо добре.

    - Презентація має нечітку структуру і її недостатньо розроблено.

    - Не дотримано прийнятих норм проведення презентації.

    1-3 бали

    - Більшість ідей у презентації виражено нечітко.

    - Тему презентації визначено нечітко і погано розроблено.

    - Презентація має нечітку структуру або зовсім її немає.

    - Є багато порушень у проведенні презентації.

     

    Авторський освітній сайт-портфоліо вчителя початкових класів Атаманюк Н.В. Copyright MyCorp © 2024