Урок математики - це вікно у новий незвичний світ логіки, лічби, дій з предметами, що відображають оточення дитини.
Пропоную свою версію методичного забезпечення викладання математики на 1- рік вивчення за підручником авторського колективу М.Ф. Рівкінд, Л.В. Оляницької.
В навчальних презентаціях є надлишковий рівень завдань, слід враховувати склад учнів та ситуацію на уроці, рівень засвоєння учнями матеріалу. Значна частина слайдів містить анімаційні ефекти для поєднання підказок, перевірки результатів роботи учнів, або для кращого сприйняття навчального матеріалу.
Хочу звернути увагу вчителів, що деякий текст чи пояснення на слайдах презентації написаний швидше для вчителя, для його орієнтації в плані уроку, щоб не бути прив'язаним до плану уроку, або щоб швидше зорієнтуватися у коментарях, які необхідно зробити. Це буде корисним для молодих педагогів.
Урок 1. Тема уроку: Вступ. Актуалізація знань учнів, сформованих у дошкільний період. Взаємне розміщення предметів у просторі і на площині. Підготовчі вправи до написання цифр
Урок 10. Тема уроку: Відрізок. Порівняння довжин відрізків. Ламана. Ланки ламаної лінії. Порівняння предметів за висотою («найвищий — найнижчий»). Розташування предметів «зліва, справа»