Субота, 27.04.2024, 11:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Інтерактивні on-line сервіси | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Друзі сайту
Сайт школи І ст.
Сайт СЗШ  № 8
  • Сайт Бігус І.М.
    Сайт Кравчук Г.Т. 
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Інклюзивна освіта. Дистанційне навчання

    Інтерактивні on-line сервіси

    Вже кілька років я працюю над впровадженням хмарних сервсів.

    Організовую дистанційне навчання засобами авторського освітнього сайту. Поставила перед собою завдання освоїти кілька інтерактивних сервісів для покращення цієї роботи.

    Сучасні веб-сервіси надають величезні можливості для спільної (колективної) роботи учнів як в школі, так і поза стінами навчального кабінету. Одним з таких сервісів є Lino, що дозволяє розміщувати стікери з необхідними записами, картинки (фотографії), відео, посилання на файли різних форматів.

    Всі об'єкти, розміщені на цій дошці, можу редагувати не тільки я. як її автор. При необхідності можна надати доступ до дошки учням класу та їх батькам, і працювати колективно. Це розкриває нові можливості в навчанні дітей в режимі on-line.

    Готове полотно як авторське, так і створене групою, зберігається в особистому кабінеті (My page).

    Щоб організувати будь-який з етапів проектної роботи, всі члени команди мають бути зареєстрованими користувачами цього web-майданчика.

    Створена мною стікерна дошка «Готуємося до уроків. Відео учнів» містить невеличні відео учнів, підготовлені їх батьками для організації навчання на уроках з різних тем та на різних етапах уроку

    Даний сервіс Lino корисний при проведенні проектів і організації співробітництва. Варто відзначити переваги електронної дошки. На одному полотні можна:

    • вставляти посилання з електронних ресурсів (цікавої та корисної інформації для батьків та учнів);
    • написати правило чи завдання для самоперевірки учня з певної теми;
    • писати різний текст (казки, байки, вірші, оголошення, завдання для дослідження, цікавинки для ерудитів тощо);
    • написати алгоритм самостійної чи колективної роботи над проектом чи завданням;
    • вставляти ілюстрацію, малюнок, фотографію, тренажер;
    • вставляти відео.

    Весь навчальний матеріал уроку можна розмістити на одному полотні: це зручно в застосуванні на уроці.

    Електронна дошка Lino - це нові можливості в навчанні, нові успіхи наших дітей, радість і задоволення від отриманих знань.

     

    Питання використання інтерактивних on-line сервісів мене зацікавило вже давно. Я познайомилася прийомами роботи із сервісом  learningapps.org. Мене захопила ця робота. На даному етапі працюю над створенням та використанням комплекту інтерактивних вправ.

    Працюю над вдосконаленням методики використання цих вправ на різних етапах уроку в класі та їх виконання учнями на комп’ютері вдома.

    З цією метою розробляю і надаю учням доступ до комплекту інтерактивних вправ з предмету для наступного їх виконання та контролю за цією роботою.

    Для подальшої роботи із інтерактивними вправами я розміщую їх на сторінках авторського сайту http://atamanuk.at.ua. (наприклад, до уроку «Явища природи. Пори року» поряд із презентацією до уроку я розмістила на сторінці сайту інтерактивні вправи «Яка пора року» та «Явища природи» тощо).

    Ці вправи учні зможуть виконати вдома після вивчення теми для її закріплення та перевірки своїх знань.

    Даний сервіс надає вчителю сервіси для управління навчанням учнів за допомогою інтерактивних вправ.

    Я створила папку Мій клас, зареєструвала учнів, згенеровані паролі роздрукувала та роздала батькам учнів класу, а також переслала логіни і паролі на їх електронні скриньки

    У папці Мої вправи класифікувала авторські вправи та прави колег, яким я надала перевагу і занесла в свою папку.

    Сервіс надає нам прийоми контролю за роботою учнів. Переглянувши статистику  я роблю висновки, які учні приступали до виконання вправи, а які виконали її правильно, і коли це завдання було виконане.

    Тепер справа за мною. Створити інтерактивні вправи на більшість уроків, та на окремі етапи уроку/ А також домогтися виконання вправ всіма учнями класу.

    Перед учителем завжди постає проблема, як організувати навчання, щоб учень швидко і надовго засвоїв знання. Швидкість сприйняття навчальної інформації, її розуміння, засвоєння і закріплення отриманих знань в основному залежить від наочності і доступності матеріалу, запропонованого вчителем. І в цьому нам допоможе Learningapps.

    Авторський освітній сайт-портфоліо вчителя початкових класів Атаманюк Н.В. Copyright MyCorp © 2024