Вівторок, 23.10.2018, 21:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Технологія інтерактивного навчання | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
Сайт школи І ст.
Сайт СЗШ  № 8
  • Сайт Бігус І.М.
    Сайт Кравчук Г.Т. 
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Інклюзивна освіта. Дистанційне навчання

    Технологія інтерактивного навчання - така організація навчального процесу, за якої неможлива неучасть у процесі пізнання:

    • кожен учень має конкретне завдання, за виконання якого він повинен публічно прозвітувати;
    • від діяльності кожного учня залежить якість виконання поставленого перед групою завдання.

    Технологію від методики відрізняють два "принципових" моменти:

    • гарантія кінцевого результату;
    • проектування майбутнього навчального процесу.

    Педагогічна технологія — набір процедур, які поновлюють професійну діяльність учителя й гарантують кінцевий запланований результат. За технологічного навчання відсутні безліч "якщо": якщо талановитий учитель, талановиті діти, багата школа тощо. "Методика виникає в результаті узагальнення досвіду або впровадження нових засобів. Технологія ж проектується, виходячи з конкретних умов та орієнтується на заданий, а не передбачуваний результат".

    Технологія, на відміну від методики:

    • не припускає варіативності, із неї не можна викинути певних елементів;
    • не передбачає пошукової діяльності, спроб, помилок;
    • характеризується постійним зворотним зв'язком, коригуванням подальшої діяльності;
    • охоплює чітко спланований очікуваний результат.

    Застосування інтерактивних технологій висуває певні вимоги до структури уроку.

     

    Центральною частиною уроку є інтерактивна вправа.

    Для подолання складності застосування інтерактивних технологій, на думку О. Пометун, Л. Пироженко, необхідно пам'ятати:

    • Інтерактивні вправи потребують певної зміни всього життя класу, багато часу для підготовки як учнів, так і вчителя. Ліпше підготувати незначну кількість інтерактивних занять протягом навчального року, ніж абияк, але часто проводити підготовлені "ігри".

    • Доцільно провести з учнями організаційне заняття і разом розробити правила роботи в класі. Для початку використовуйте прості інтерактивні технології.

    • Використання інтерактивних технологій - не самоціль. Це лише створення такого мікроклімату в класі, який найліпше сприяє співробітництву, взаєморозумінню, доброзичливості, дає можливість дійсно реалізувати особистісно-орієнтоване навчання.

    • Для ефективного застосування інтерактивних технологій, охоплення всього необхідного матеріалу, його глибокого вивчення педагог повинен старанно планувати свою роботу:

    - провести попередню підготовку учнів за конкретним завданням: прочитати, продумати, опрацювати необхідну додаткову літературу, виконати самостійні підготовчі завдання;

    - відібрати для уроку найефективніші інтерактивні вправи, які дали б учням ключ до засвоєння теми;

    - під час інтерактивних вправ дати школярам можливість добре подумати над завданнями, щоб вони виконували їх серйозно, а не механічно або граючись;

    - на одному уроці використовувати одну (дві) інтерактивні вправи, а не цілий калейдоскоп;

    - обов'язково провести обговорення за підсумками інтерактивної вправи;

    - проводити бліцопитування, самостійні домашні роботи з різноманітних матеріалів теми, що не були пов'язані з інтерактивними вправами.

    Щоб контролювати хід навчання на підставі інтерактивних технологій, учитель повинен попередньо добре підготуватись:

    - глибоко обміркувати і вивчити програмовий матеріал, у тому числі і додатковий;

    - детально спланувати і розробити урок: визначити хронометраж, ролі учасників, підготувати конкретні запитання та можливі відповіді на них, виробити критерії оцінки ефективності уроку;

    - створити сприятливі умови для учнів під час вивчення теми шляхом добору найцікавіших випадків, проблем, оголошувати очікувані результати (мету) уроку і критерії оцінки роботи учнів;

    - передбачити різноманітні методи привернення уваги учнів, налаштувати їх на роботу, підтримувати дисципліну, необхідну для нормальної роботи класу, цьому можуть сприяти різноманітні вправи-розминки, письмовий розподіл ролей у групах тощо.

    Використання інтерактивного навчання розкриває перспективи для фахового росту, для самовдосконалення, для навчання разом з учнями.

    Авторський освітній сайт-портфоліо вчителя початкових класів Атаманюк Н.В. Copyright MyCorp © 2018