Понеділок, 16.07.2018, 09:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Інтерактивні вправи ч.2 | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
Сайт школи І ст.
Сайт СЗШ  № 8
  • Сайт Бігус І.М.
    Сайт Кравчук Г.Т. 
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Інклюзивна освіта. Дистанційне навчання

    Вправа 5. "Інтерв'ю за три кроки"

    1. Об'єднайте учнів у групи по 4 чоловіки.

    2. Запропонуйте учасникам кожної групи об'єднатися у пари.

    3. Кожен учасник проводить інтерв'ю із своїм партнером по парі.

    4. Учні в парі міняються ролями.

    5. Пари знову об'єднуються в групи по 4 чоловіки. Кожен учень розповідає своїй групі, що нового і цікавого він дізнався від свого партнера.

    Наприклад: урок читання у 4 класі за темою "Ю. Ярмиш "Паличка-рятівниця".

    • Прочитайте уважно заголовок оповідання.
    • Як ви гадаєте, про що йтиметься в оповіданні?

    Вправа 6. "Гронування"

    1. Напишіть центральне слово або фразу посередині аркуша паперу, на дошці або в зошиті.

    2. Запропонуйте учням називати слова та фрази, що спадають їм на думку із заданої теми.

    3. Записуйте висловлені учнями слова та фрази довкола центрального слова.

    4. Коли всі ідеї записані на аркуші (дошці), починайте встановлювати там, де це можливо, зв'язки між поняттями.

    5. Записуйте стільки ідей, скільки дозволить час, або всі ідеї, які виникатимуть

    Наприклад: урок розвитку зв'язного мовлення у 3 класі за темою "Зима-білосніжка".

    Вправа 7. "Кубувания"

    1. Зробіть кубик з невеликої коробки з довжиною ребра 20-25 см.

    2. Напишіть на кожній грані кубика вказівки (по одній на грані).

    3. Проведіть учнів через процес "кубування", пропонуючи їм викласти на папері (або в усній формі) думки на запропоновану тему впродовж 2-4 хв.

    Наприклад: підсумковий урок з української мови за темою "Іменник" у 4 класі.

    Запишіть на гранях куба:

    • частина мови,
    • запитання,
    • рід,
    • число,
    • відмінок,
    • член речення,
    • значення у мовленні.

    Не даючи запитань учням, а лише демонструючи грані куба, усно підсумуйте вивчений матеріал за темою "Іменник".

    Вправа 8. "Системний оператор"

    1. Накресліть таблицю, що містить 9 екранів.

    2. Виберіть предмет, який ви будете аналізувати.

    3. Заповніть таблицю у певному порядку, починаючи з центрального екрану ( усно або письмово ).

    4. Послідовність роботи:

    1) Хто або що це? Яке воно? Назвіть всластивості та функції.

    2) З яких частин складається?

    3) Де живе, перебуває? До якого класу належить?

    4) З яких частин складався у минулому?

    5) Де був, до якого класу належав у минулому?

    6) Яким об'єкт буде в майбутньому?

    7) З яких частин складатиметься?

    8) Де буде жити, до якого класу належати?

    Під час цієї вправи доцільно використати таку римівку:

    Якщо ми розглянемо щось... (об'єкт).

    То це щось завжди для чогось... (функція об'єкта).

    То це щось завжди із чогось... (підсистема об'єкта).

    То це щось частина чогось... (надсистема об'єкта).

    Чимось вже було це щось... (минуле об'єкта).

    Щось ще буде із цим чимось... (майбутнє об'єкта).

    Щось ми зараз же дістанемо, на екранах розглянемо.

    Системний оператор (для об’єктів живої природи)

    Вправа 9. Діаграма Венна

    1. Об'єднайте учнів у пари, дайте завдання.

    2. Попросіть дітей проаналізувати отриману інформацію і заповнити діаграму Венна.

    3. Для цього діти будують два кола, які ніби частково накладаються одне на одне так, що посередині утворюється вільний простір.

    4. Діти заповнюють дві частини кола, відведені для протиставлення ідей.

    5. У центральному секторі записують спільні риси для обох елементів.

    Наприклад: Іменник. Прикметник. Спільне: рід, число, відмінок.

    Вправа 10. "Морський бій -2"

    1. Складіть таблицю для уроку (числа запишіть залежно від того, який у вас клас і тема).

    2. Визначте, яку тему вам необхідно повторити з учнями, або отримати від них потрібну інформацію.

    3. Складіть відповідні завдання.

    Наприклад:

    Орієнтовні запитання: Скільки десятків у: С - 2, С - 5?

    Розкладіть на розрядні доданки: В -3, С -4, А-5.

    Знайдіть суму чисел: А- 1, С-5, А -4, В -3.

    Знайдіть добуток чисел: В - 4, С - 5, С - 1, А-3.

    Авторський освітній сайт-портфоліо вчителя початкових класів Атаманюк Н.В. Copyright MyCorp © 2018