П`ятниця, 16.11.2018, 14:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
Сайт школи І ст.
Сайт СЗШ  № 8
  • Сайт Бігус І.М.
    Сайт Кравчук Г.Т. 
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Інклюзивна освіта. Дистанційне навчання

    Другий етап інтерактивного уроку - оголошення теми та очікуваних навчальних результатів.

    Мета - забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності, тобто того, чого вони повинні досягти і чого від них чекає учитель.

    Без чіткого і конкретного визначення та усвідомлення учнями навчальних і результатів їхньої пізнавальної діяльності, особливо на уроках з використанням інтерактивних технологій, учні можуть сприйняти навчальний процес як ігрову форму діяльності, не пов'язану з навчальним предметом.

    Формулювання результатів інтерактивного уроку має відповідати таким вимогам:

    • забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності: чого повинні досягти учні на уроці і чого від них чекає вчитель;  
    • висвітлювати результати діяльності учнів на уроці: "Після цього уроку ви зможете…";  
    • чітко відображати рівень засвоєння знань учнів, розвитку навичок і вмінь, емоційно- ціннісної сфери учня, яка забезпечує формування переконань, характеру, вплив на поведінку тощо;  
    • результати мають бути сформульовані за допомогою дієслів, наприклад: знання - пояснювати, визначати, порівнювати тощо; уміння і навички - дискутувати, дати власну оцінку, аргументувати тощо; ставлення - сформувати та висловити власне ставлення до..., пояснити своє ставлення до...; бути лаконічним, абсолютно зрозумілим для всіх: учнів, учителя, присутніх.

    Правильно сформульовані, а потім досягнуті результати - 90 % успіху. Для того щоб почати з учнями спільний процес руху до результатів навчання, потрібно:

    • назвати тему уроку або попросити будь-кого з учнів прочитати її;  
    • якщо формулювання теми містить нові слова або проблемні запитання, звернути на це увагу;  
    • запропонувати комусь із учнів оголосити очікувані результати за записом, зробленим заздалегідь на дошці, пояснити необхідне, якщо йдеться про нові поняття, способи діяльності тощо;  
    • нагадати учням, що перевірка якості навчальних досягнень відбуватиметься наприкінці уроку;  
    • пояснити, як ви будете оцінювати їхні досягнення в балах.

    Цей етап уроку має займати не більше 5 % часу заняття.

    Доречно використати такі інтерактивні вправи:

    • "Дешифрувальник",
    • "Морський бій - 1",
    • "Загадкові будиночки",
    • "Мікрофон".

    Вправа 1. "Дешифрувальник"

    1. Визначте ключове слово уроку.

    2. Зашифруйте його за допомогою цифр.

    3. Дайте завдання учням розшифрувати і оголосити тему уроку.

    Наприклад: розшифрувати тему уроку. 24376717 (Дієслово.)

     

    Вправа 2. "Морський бій -1"

    1. Визначте ключове слово теми уроку.

    2. Зашифруйте його за допомогою цифр і літер.

    3. Дайте завдання учням розшифрувати слово і оголосити тему уроку.

    Наприклад: розшифрувати тему уроку. А-5, Д-5, Є-8, А-3, Є-3 (Гриби.)

    Вправа 3. "Загадкові будиночки "

    1. Зашифруйте тему уроку за допомогою чисел та дій з ними. 1)У 3) починається 5) мами 2) світі 4) з 6) все

    2. Виконайте такі обчислення:

    • перемножте цифри кожного з чисел, записаних в будиночках;  
    • виконайте дії, що вказані під кожним будиночком з отриманими від множення результатами;  
    • цифри одержаних чисел показують послідовність розміщення фрагментів уроку (або висловлюванні).  

    Самоперевірка

    З ◦ 5 - 3 = 12

    6 ◦ 6 - 30 = 6

    8 ◦ 3 - 21 = 3

    9 ◦ 9 - 36 = 45  

    3. Запишіть отримані результати на дошці: 12, 6, 3, 45.

    4. Використовуючи по порядку цифри одержаних чисел, прочитайте тему (У світі все починається з мами.)

    Надання необхідної інформації

    Мета етапу — дати учням достатньо інформації, щоб потім на її основі виконувати практичні завдання. Це може бути міні-лекція, читання роздаткового матеріалу, виконання домашнього завдання. Для того щоб зекономити час, можна подати інформацію в письмовому вигляді для попереднього (домашнього) вивчення. На самому уроці вчитель може ще раз звернутися до неї, особливу увагу звернути на практичні поради, якщо є потреба, прокоментувати терміни або організувати невеличке опитування.

    Ця частина уроку займає близько 10-15 % часу.

    Під час повідомлення необхідної інформації доречними будуть інтерактивні вправи:

    • "Мозковий штурм",
    • "Карусель",
    • "Кути",
    • "П'ять слів-три слова",
    • "Інтерв'ю за три кроки",
    • "Гронування",
    • "Кубування",
    • "Системний оператор",
    • "Діаграма Вена",
    • "Морський бій - 2".
    Авторський освітній сайт-портфоліо вчителя початкових класів Атаманюк Н.В. Copyright MyCorp © 2018