Вівторок, 25.09.2018, 14:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Інтерактивні вправи | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
Сайт школи І ст.
Сайт СЗШ  № 8
  • Сайт Бігус І.М.
    Сайт Кравчук Г.Т. 
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Інклюзивна освіта. Дистанційне навчання

    Інтерактивні вправи дають змогу зосередити увагу учнів на процесі пізнання, виявити їхні помилки, дати їм змогу відчути свої сили та більшу впевненість, зустрічаючись з новим матеріалом ("Я вже щось знаю"); зібрати інформацію про те, як можна було б використати знання учнів щодо теми уроку.

    Вправа 1. "Мозковий штурм"

    1. Об'єднайте дітей у групи по 5-7 чоловік.

    2. Чітко визначте проблему або тему для "Мозкового штурму".

    3. Працюйте в колі.

    4. Виберіть головуючого (спікера групи), який буде вести обговорення і заохочувати висувати нові ідеї (важливою є кількість, а не якість ідей).

    5. Дайте дітям час на роздуми для того, щоб збільшити появу нових ідей.

    6. Дотримуйтеся правил "Мозкового штурму": - не критикувати; - ідеї можна запозичувати; - якомога більше ідей; - оцінка буде пізніше.

    7. Діліться ідеями, намагайтеся їх не повторювати.

    Наприклад: урок з предмета "Основи здоров'я" у 4 класі за темою "Здоров'я. Здоровий спосіб життя". Проблема: Що, на вашу думку, означає вислів "Здоровий спосіб житія"?

    Ідеї:

    • дотримання режиму дня;
    • правильне харчування;
    • загартовування;
    • поведінка людини;
    • відповідні побутові умови;
    • рухова активність;
    • заняття спортом;
    • хороші умови праці, навчання;
    • відсутність шкідливих звичок.

    Вправа 2. "Карусель"

    1. Виберіть тему, яку можна розділити на підгрупи запитань чи підтеми.

    2. Напишіть кожне запитання або підтему на окремому аркуші.

    3. Об'єднайте учнів у групи по 4-5 чоловік.

    4. Роздайте кожній групі таблиці.

    5. Оберіть у кожній групі секретаря і роздайте їм кольорові маркери.

    6. Вкажіть час, за який потрібно відповісти на запитання.

    7. Кожна група передає свої таблиці по колу.

    8. Продовжуйте вправу доти, доки кожна група не відповість на всі запитання.

    9. Кожна група завершує діяльність роботою з таблицею, з якої почала.

    10. Проаналізуйте таблиці і зверніть увагу на те, що було вивчене іншими групами.

    Наприклад: урок з предмета "Я і Україна" у 3 класі за темою "Зелене диво землі - рослини".

    Підтеми: Дерева. Кущі. Трав'янисті рослини.

    Вправа 3. "Кути "

    1. На великих аркушах паперу напишіть різні точки зору щодо теми уроку і пронумеруйте їх.

    2. Оголосіть учням, яка точка зору в якому куті розміщена.

    3. Запропонуйте дітям приєднатися до якогось кута.

    4. Учні мають з-поміж учасників одного й того ж кута знайти собі пару і обговорити причини свого вибору.

    5. Одна пара об'єднується з іншою парою (з того самого кута). Кожен учасник переказує іншій парі причини вибору свого партнера.

    6. У кожному куті учні обирають спікера, який розказує всій аудиторії причини, названі у його куті.

    Наприклад: урок з предмета "Я і Україна" у 2 класі за темою "Пори року".

    Починаючи вивчати пори року, учням пропонують вибрати улюблену пору року та назвати дві причини, чому саме ця пора року є їхньою улюбленою.

    Вправа 4. "П'ять слів - три слова"

    1. Оголосіть тему обговорення.

    2. Об'єднайте учнів у групи по 4 особи.

    3. Запропонуйте кожному членові групи самостійно записати на окремому аркуші 5 слів, що спадають йому на думку під час роботи над обраною темою.

    4. Об'єднані групи обговорюють записані слова та відкидають ті, що повторюються.

    5. На великому аркуші паперу секретарі груп записують три слова, що найбільш характеризують тему обговорення. Аркуші вивішують на дошку.

    6. Доповідачі груп зачитують ці слова та пояснюють їх для учнів класу.

    7. Зверніть увагу на всі слова, які записали групи, проаналізуйте їх та відкиньте повтори.

    8. Запропонуйте учням на основі опорних слів скласти невелику розповідь щодо теми обговорення.

    Авторський освітній сайт-портфоліо вчителя початкових класів Атаманюк Н.В. Copyright MyCorp © 2018